Dagens foto

Krondiamant Bryllup

Historien om foreningen

Fritidsforening blev grundlagt den 27. juni 1979   kort efter etableringen af Grøndalsvænge Badmintonklub (1978) og Grøndalsvænge Billardklub (1979). Foreningen havde derfor 30 års fødselsdag den 27. juni 2009. Der har igennem årene været mange aktiviteter blandt andet borgercafé, børneteater, legestue, ungdomsklub,  fællesspisning, frimærker, akvarier, m.m. Grøndalsvænge Fritidsforening har til huse Vindruevej 2B stuen i Foreningsbygningen hvor der også er selskabslokaler som medlemmerne kan gøre brug af.

Stueetagen bruges af Grøndalsvænge Vinklub, Gymnastik/Yoga, Stoftryk/strik og kreativ i kælderen holder Grøndalsvænge Billardklub og Mjølnerlogen til.

Badminton og Bowling foregår i Grøndals Centeret.

Da lokalepladsen er begrænset kan der være ekspektanceliste i de enkelte interessegrupper.

Grøndalsvænge Fritidsforening er en underafdeling af Grøndalsvænge Haveboligforening derfor er alle beboerne i Haveboligforeningen Grøndalsvænge automatisk medlemmer.

HUSAVISEN Nr 2 1980
I mange år udgav Fritidsforeningen “HUSAVISEN” som udkom 4 gange om året. I starten blev Avisen trykt på en brugt kontoroffsetmaskine i et haveskur på Grøndalsvænge Alle. Her kan du hente og se HUSAVISEN Nr 2 fra August 1980