Dagens foto

1930

Galleri

Du kan også klikke på Galleri i menuen og se flere billeder

Gamle billeder

Gamle fotos fra Grøndalsvænge

Grøndalsvænge idag

Nyere billeder fra Grøndalsvænge

Fritidsforeningen Historie

Billeder fra Grøndalsvænge fritidsforening start

Fritfor003.jpg

Filmoptagelser i Grøndalsvænge 1992

"Mørklægning" Dansk miniserie fra 1992 Del 1: Filmens verden September 1944. I det krigstrætte og forlystelsessyge Danmark er det gode tider for initiativrige folk som filmproducent Otto Baumann. Men i det skjulte er Bauman omgivet af fjender, han er en gambler, der samarbejder med både besættelsesmagten og modstandsbevægelsen. Da han bliver offer for en brutal forbrydelse, bliver kriminalbetjentene Nielsen og Andersen sat på sagen, men politiet er under tysk opsyn, og inden længe bliver forholdet til besættelsesmagten forværret. Del 2: Prisen betales Efter besættelsesmagten har sat det danske politi ud af spillet, fortsætter kriminalbetjent Nielsen i det skjulte sin efterforskningen af Baumannsagen - og bringer dermed både sig selv og sine nærmeste i overhængende fare. Forklædt og med sine forfølgere lige i hælene forsøger han at trænge til bunds i mysteriet, men jo mere han finder ud af, jo mere umulig ser opklaringen ud. Ekstra materiale: Historisk trailershow. Medvirkende: Ole Ernst, Henning Jensen, Susse Wold, Kurt Ravn, Elin Reimer, Peter Ganzler, Søren Spanning, Kirsten Rolffes, Paul Hagen, Jesper Langberg, Tom McEwan, Dick Kaysø, Peter Schrøder, Solbjørg Højfeldt. http://netbutik.dr.dk/default.aspx?c=Item&category=217&item=4668

Telefonboksen ankommer

Lokalerne